بازی‌آرا می‌تواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی کشور باشد

 مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلا‌ع‌رسانی تبیان در دومین نشست رویداد بازی‌آرا ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی باشد.


 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «سیدرضا کاظمی»، مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلا‌ع‌رسانی تبیان به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران رویداد بازی‌آرا در دومین نشست این رویداد حاضر بود.

کاظمی با اشاره به رویکردهای این مجموعه در توجه به موضوع خانواده و سبک زندگی گفت: با توجه به این موضوع موسسه تبیان از قدیم به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه صنعت بازی و بازی‌سازی شناخته شده است.

مدیرعامل تبیان افزود: معتقدیم یکی از موضوعات مهم در حوزه بازی، مصرف و انتخاب درست بازی متناسب یا شرایط سنی است. در این راستا ما در موسسه تبیان از چند سال گذشته محصول «کدومو» را توسعه دادیم.

او گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در «کدومو» حوزه بازی‌های رایانه‌ای است تا به نوعی به خانواده‌ها کمک کنیم تا انتخاب درستی برای این سبد بزرگ مصرف فرزندان شان داشته باشند. تلاش ما این است بتوانیم توجه خانواده‌ها را به موضوع رده‌بندی سنی جلب کنیم و از سوی دیگر بتوانیم توصیه‌گری درستی نسبت به شرایط هر فرد براساس موقعیت‌های تربیتی مختلف داشته باشیم.

کاظمی تصریح کرد: حضور در عرصه بازی‌سازی و سرمایه‌گذاری در این حوزه نیازمند تخصص خاص خود است که ما با حضور در رویداد بازی‌آرا  خیز آن را برداشتیم تا با مشارکت بنیاد و ظرفیت‌هایی که وجود دارد به نوعی این فضا را در تبیان جدی کنیم. مجموعه تبیان به عنوان مجموعه‌ای که موضوع خانواده و سبک زندگی را مد نظر دارد در تلاش است تا کمک به هدایت مصرف را از طریق نرم‌افزاری و بازی به‌طور جدی پیگیری کند.

مدیرعامل تبیان در پایان گفت: امیدوارم رویداد بازی‌آرا نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی باشد و ما هم بتوانیم در این حوزه به طور جدی نقش‌آفرینی کنیم.

مطالب مرتبط